BH Telecom već 15 godina obilježava Dan kompanije 5. septembra, a ovaj datum predstavlja godišnjicu od telekomunikacijske deblokade Bosne i Hercegovine i početka korištenja međunarodnog kôda 387 dodijeljenog BiH od strane Međunarodne telekomunikacione unije /ITU/.
Povodom 5. septembra, Dana kompanije, BH Telecom je organizovao konferenciju „Sarajevo TechLab 2020”, na kojoj su predstavljene aktivnosti BH TechLab platforme, kao jednog od projekata podrške BH Telecoma start-up sceni, te su proglašeni pobjednici javnog poziva Start It Up koji je kompanija objavila prošle godine.
Mlada arhitektica i vlasnica „Vista design“ studija iz Jajca, Amela Iskrić Hadžić, s projektom “Viona – Smart Environment Technology” osvojila je prestižnu 2. nagradu.
BH Telecom je krajem 2019. godine organizovao projekat pod nazivom „Start It Up“ u potrazi za najboljim inovacijama u poslovnom modelu ili najinovativnijim tehnološkim rješenjima iz oblasti „Pametnog okruženja“. Tema Projekta su „Rješenja za pametno okruženje (eng. Smart Enviroments)“ pod motom „Na koji način Vaše rješenje doprinosi okruženju da bude pametnije koristeći podatke?“.
Preko 20 mladih Start up-a, starosti do 3 godine, iz cijele Bosne i Hercegovine prijavilo se na ovaj Javni poziv. Vista design je, kao studio koji je prvenstveno orijentisan na arhitektonsko projektovanje i dizajn, aplicirao sa inovativnom idejom koja ima potencijal da postane stvarni bosansko-hercegovački brend.
Projekat pod nazivom „Viona – smart environment technology“ predstavlja inovativan spoj digitalnog info kioska i pametne klupe koja pomaže korisnicima turistima – posjetiocima da, na njima poznatom jeziku, dođu do korisnih i provjerenih informacija putem interaktivnog ekrana, te ih tako rješava nepotrebnog hodanja i lutanja po nepoznatom mjestu, ili dugog i iscrpnog pretraživanja interneta koji je zatrpan neprovjerenim i nesigurnim informacijama, pomaže im da pronađu i rezervišu smještaj, prijevoz i da se pobliže upoznaju sa gradom u kom se nalaze.
Viona omogućava korisnicima da se besplatno povežu na bežični internet, posrednim ili neposrednim putem napune svoje prenosne uređaje, rashlade se pomoću ugrađenog „air-condition“ sistema i čak rashlade bocu pića koju nose sa sobom, a putem SMS, viber, what’s up ili sl. aplikacija da dobiju poruke s određenim popustima, vaučerima ili da brzo i lako kupe ulaznice bez čekanja u dugim redovima. Turisti putem Vione mogu da pristupe svim važnim informacijama kao što su mapa grada sa kulturno-historijskim i prirodnim spomenicima, adrenalinske i sportske sadržaje poput biciklističke, planinarske, pješačke rute i sl., te da se upoznaju sa svim ostalim sadržajima koje grad nudi a za koje oni nisu znali, niti su mogli saznati iz trećih izvora.
Drugačije je od sličnih proizvoda na tržištu jer na jednostavan način integriše jako puno funkcija, objedinjujući klasični digitalni info kiosk i pametnu klupu, nadograđujući ih dodatnim interesantnim sadržajima, a pri tom, svojom formom podsjeća na obrise tradicionalnih bosansko-hercegovačkih kuća koje su sastavni dio panorame bh gradova.